szórólap

Egy induló vállalkozás esetében igen fontos,hogy megfelelő mennyiségű figyelmet és energiát fordítsunk a marketing tevékenységre. Talán az egyik legismertebb eszköz a szórólap, amely annak ellenére, hogy sokan az online hirdetésre esküsznek, mégis igen kedvelt. Tulajdonképpen az, hogy pontosa mekkora mennyiségű szórólapot érdemes gyártatnunk, attól is függ, hogy milyen módon szeretnénk eljuttatni a vásárló közönséghez. Ha postaládába szeretnénk bedobálni, akkor érdemes több ezer darabos megrendelést leadni, míg csak magában az üzletben szeretnénk osztogatni, pár 100 darab is megteszi. Ha az előbbi megoldást választjuk, akkor számolnunk kell egy szórási költséggel is, amely gyakran akár +5 forint is lehet darabonként. Annak ellenére, hogy a szórólapnak a legalacsonyabb a megtérülési költsége, mégis sokan választják ezt az eszközt akcióik népszerűsítésére, vagy éppen új vállalkozásuk megismertetésére a vásárló közönséggel. Sokan plusz kedvezményeket is biztosítanak a szórólap felmutatását követően.

By admin